Literatuur
- Algra, H. (2009). Ontwikkelingsvoorsprong en (hoog)begaafdheid . Amersfoort: Kwintessens Uitgevers.
- Alkema, E. & Tsjerkstra, W. (2011). Méér dan onderwijs. Assen: Koninklijke Van Gorcum BV.
- Brouwer, G. & Ahlers, L. (2011). Knappe koppen in de klas. Amersfoort: CPS Onderwijsontwikkeling en advies.
- Castelijns, J. & Stevens, L.M. (1996). Responsieve instructie in de onderbouw. Amersfoort: CPS onderwijsontwikkeling en advies.
- Kerpel, A. (2017). Sociaal-emotioneel leren als basis. Opgehaald van https://wij-leren.nl/.
- Redactie wij-leren.nl. (2018). Groepsdynamica. Opgehaald van https://wij-leren.nl/.
- Tuckman, B. W. (2007). Learning and motivation strategies: Your guide to success. Prentice Hall.
- Deterd Oude Weme, G. & van Tuijl, C. (2012). De ontwikkeling van zelfregulatie. Opgehaald van HJK.
Maak jouw eigen website met JouwWeb