Literatuur

- Algra, H. (2009). Ontwikkelingsvoorsprong en (hoog)begaafdheid . Amersfoort: Kwintessens Uitgevers.

- Alkema, E. & Tsjerkstra, W. (2011). Méér dan onderwijs. Assen: Koninklijke Van Gorcum BV.

- Brouwer, G. & Ahlers, L. (2011). Knappe koppen in de klas. Amersfoort: CPS Onderwijsontwikkeling en advies.

- Castelijns, J. & Stevens, L.M. (1996). Responsieve instructie in de onderbouw. Amersfoort: CPS onderwijsontwikkeling en advies.

- Kerpel, A. (2017). Sociaal-emotioneel leren als basis. Opgehaald van https://wij-leren.nl/.

- Redactie wij-leren.nl. (2018). Groepsdynamica. Opgehaald van https://wij-leren.nl/.

- Tuckman, B. W. (2007). Learning and motivation strategies: Your guide to success. Prentice Hall.

- Deterd Oude Weme, G. & van Tuijl, C. (2012). De ontwikkeling van zelfregulatie. Opgehaald van HJK.

Maak jouw eigen website met JouwWeb